مقالات بایمن کالا
لوازم جانبی دوربین مدار بسته بخش سوم

لوازم جانبی دوربین مدار بسته بخش سوم

تشخیص گر حرکتی

تشخیص گر حرکتی اغلب به عنوان عملگر ویدئویی دوربین مدار بسته عمل می کند اما  با استفاده از نرم افزار دی وی آر ساخته می شود. نرم افزار دی وی آر در زمانی که تصاویر از ویدیی وارد آن می شود شروع به تحلیل ویدئوها به صورت قالب به قالب می کند و زمانی حرکتی در قالب دیده شود از به دی وی آر علامت می  دهد تا شروع به ثبت و ضبط کند. این به شما کمک می کند که اطمینان حاصل کنید که در طول شب از محیط خالی و خلوت تصویر برداری نکرده اید.

در صورتی که به درستی تصویر تشخیص داده شود، این به طور قابل توجهی میزان اطلاعات ذخیره شده را بر روی هارد و دی وی آر شما افزایش می دهد. هرچند این ویژگی می تواند همچنین سبب شود تا دی وی آر شروع به ثبت هر منبع ویدئویی کند، ۲۴/۷ در صورتی که تصویری نادرست تشخیص داده شود. زمانی که شما با این موقعیت روبرو می شوید از تنظیم درست عملکرد حساسیت در سطح مناسب اطمینان حاصل کنید تا امکان خطر احتمالی را کاهش دهید.

مورد توجه ترین دی وی آر به کاربران این امکان را می دهند تا محیطی را که در آن قرار است حرکت نادیده گرفته شود، تعریف کند مثل نادیده گرفتن حرکت پنکه سقفی و یا شاخه درخت در باد.

مانیتورهای امنیتی

بسته به نوع دی وی آر ها، تصاویر ویدئویی از دوربین مدار بسته می توانند بر رو ی مانیتور تلویزیون و مانیتور پی سی نمایش داده شوند. بیشتر دی وی آرهای پی سی محور و مدل های اخیر دی وی آرهای  مستقل انتخاب های عالی هستند.

ما امیدواریم این راهنمایی ها به شما کمک کرده باشند. در صورتی که شما هر سوالی داشته اید لطفا تردید نداشته باشید و با کارمندان مطلع ما با شماره 32214172-061 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

لوازم جانبی دوربین مدار بسته بخش سوم