مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش سوم

دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش سوم
 

در ادامه علل مهاجرت از دوربین مدار بسته آنالوگ و DVR‌ها به دوربین‌های IP و دستگاه‌های NVR:

قابلیت اطمینان / دوام – سیستم‌های دوربین مدار بسته IP مبتنی بر NAS ثابت کرده اند که سریعتر و مطمئن تر بوده و بیت‌های داده‌ها را به خوبی و دوام سیستم‌های قدیمی‌تر مورد استفاده در DVR‌ها و دوربین مدار بسته آنالوگ نگهداری می‌کنند. وقتی همه مزایای ذاتی دستگاه‌های NVR را همراه با مدیریت داده RAID و دیسک‌های سخت حرفه ای در نظر می‌گیرید، لزوم حرکت به سوی دستگاه‌های NVR و دوربین‌های IP را بیشتر حس می‌کنید.
امکان مدیریت – توانایی دسترسی به فایل‌ها و تماشای فیلم‌ها از هر مکانی در سطح جهان از طریق برنامه‌های تلفن همراه و فضاهای ابری از راه دور (با فرض داشتن اتصال به اینترنت) یکی از مزایای بارز راه حل ذخیره سازی ویدئو‌های نظارتی مبتنی بر IP هستند.
بهبود کیفیت تصویر – هر روز بیش از پیش دوربین مدار بسته مبتنی بر IP بیشتری و با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تر به بازار تجهیزات مورد نظر راه پیدا می‌کنند. این دوربین‌ها وضوح تصویر بهتر، نظارت محیطی گسترش یافته‌تر و تصاویر بسیار دقیق‌تری را فراهم می‌کنند. در نهایت، با داشتن فایل‌های تصویری با کیفیت HD و دوربین‌های نظارتی مدار بسته بهتر و با‌کیفیت‌تر، آیا همه چیز بهتر به نظر نمی‌رسد؟
پیروی از مقررات – با توجه به نگرانی‌های امنیتی و انطباق پذیری با یک محیط در سطح جهانی، مقررات سخت‌گیرانه‌تری در انواع و اقسام صنایع تصویب و ابلاغ شده است. بسته به استانداردهای نظارتی صنعت مربوطه، شرکت‌ها می‌توانند به میزان زیادی نیازمند حفظ و ذخیره داخلی (محلی) فایل‌های دوربین مدار بسته باشند. این مسئله می‌تواند بسیار هزینه بر و مستعد خطر باشد چرا که سیستم‌ها و دوربین مدار بسته امروزین هر روز بیش از پیش نیازمند محلی برای ذخیره اطلاعات خود هستند. نصب و راه‌اندازی سیستم شبکه محلی و راه دور بسیار راحت‌تر و آسان‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.
گسترش قابلیت‌ها/ ویژگی‌ها- ویژگی‌های نظارت ویدئویی دوربین مدار بسته در حال گسترش مداوم، فعال سازی فضای شخصی ابری، اپلیکیشن‌های کنترل از راه دور ویدیو‌ها و تجزیه و تحلیل‌های خاص به منظور افزایش ابزار‌های در دسترس هستند. دوربین مدار بسته IP می‌توانند طیف وسیعی از عملکرد‌ها را انجام دهد؛ از عملکرد‌های پایه گرفته تا تجزیه و تحلیل پیشرفته و هر ویژگی دیگری که فکرش را بکنید. علاوه بر این، گزینه‌های ذخیره سازی کم هزینه مانند میزبانی ویدئو‌ها کاری می‌کند که مسئله تصویر برداری امنیتی را به یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر از راه حل‌های آنالوگ مبتنی بر فضای داخلی ذخیره سازی تبدیل نماید.
تکنولوژی نظارت تصویری به سرعت در حال گسترش است و هم اکنون زمان آن رسیده که خودتان را از بند سیستم‌های آنالوگ رهانیده و به سرزمین موعود سیستم‌های امنیتی مبتنی بر IP برسید. این حرکت به بهینه سازی و بهره وری کسب و کار، کاهش هزینه‌ها، و افزایش رضایت مشتریان کمک خواهد کرد.

دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش سوم