مقالات بایمن کالا
دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی

دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی

ضعف موجود در سیستم های دوربین مداربسته سنتی سبب شد تا برای دوربین مداربسته های جدیدتر ساختار های استانداری در نظر گرفته شود.دو ویژگی منحصر به فرد دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی که در ادامه متن به آن اشاره خواهیم داشت:

بعضی از پارامترها جز پارامتر های اساسی برای دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی محسوب می شوند مثل :نمای واضح تصویر و و بعد مسافتی فرستنده همچنین بدنه ی آلومینیومی و ضد آبی که این نوع دوربین ها دارند.

انتقال تصاویر فرستنده تا مسافتهای بسیار دور از ویژگی های دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی می باشد. درسیستم های امنیتی گذشته این برد مسافتی بسیار کوتاه بوده که در حال حاضر با دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی این مشکل به خوبی حل شده.

تکنولوژی دوربین مداربسته AHD

تکنولوژی دوربین مداربسته AHD دو مگاپیکسلی هر روزه در حال پیشرفت و توسعه می باشد  یکی از بهترین ویژگی های آن قابلیت انطباق و تطبیق بسیار بالای آن است. کیفیت تصاویر در این دوربین ها بسیار حفاظت شده می باشد.

در دوربین مداربسته های AHD دو مگاپیکسلی تصاویردیجیتالی در بخش چپ دوربین ذخیره و جمع آوری می شوند. سپس با کمی تفاوت یعنی بخش کد گذاری که فقط خاص این دوربین می باشد اطلاعات توسط کابل رابط کواکسی به DVR انتقال می یابد. باز در این بخش هم DVR مسئله ی بسیار مهمی است. چون قابلیت تطبیق فقط با دوربین مختص خود را دارد.

انواع دوربین مداربسته AHD

انواع دوربین مداربسته های AHD دو مگاپیکسلی را می توان به نوع دام و bullet تقسیم بندی نمود .که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. که در این دوربین ها نیز کیفیت تصاویر به خوبی حفاظت می شود.

قابلیت انتقال تصاویربه مانیتور و lcd در این دوربین ها وجود دارد. یک مزیت کاربردی که در همه جا کاربرد دارد.قابلیت کنترل از طریق موبایل و پخش انلاین و دسترسی کاملا اسان . و نوع لنز بسیار قوی : ۱.۳ مگاپیکسل هم چنین بهره برخورداری  از نسخه ی پشتیبانی از ویژگی های این نوع دوربین دو مگاپیکسلی می باشد .

و از همه مهمتریک نکته ی خاص و جالب :

وجود دکمه ی منو که تنظیمات تصاویر را برای کاربر فراهم می آورد.