مقالات بایمن کالا
به خرید دوربین مدار بسته فکر می کنید؟ اول این مطلب را بخوانید!

دوربين مداربسته امنيتي, نصب دوربين مدار بسته-دوربین مداربسته

اگر به فکر خرید دوربین مدار بسته هستید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را که از زبان یک متخصص دوربین مدار بسته است حتما مطالعه کنید:

من در جای نسبتا امنی زندگی می کنم و چیزی در مورد جرایم در همسایگی خودم نشنیده ام چون من در این مکان امن زندگی می کنم. اما مثل شما من هر روز به طور آنلاین در مورد جنایات می خوانم و به نظر می آید که حدود نصف این مواقع دوربین مدار بسته برای تشخیص و دستگیری مظنون استفاده شده اند. برای اینکه احساس امنیت کنم من تصمیم گرفتم تا دوربین مدار بسته را در منزل خودم نصب کنم.

من ماه ها را صرف پیدا کردن یک دوربین مدار بسته کردم و چندین مدل مختلف را خریدم و امتحان کردم همه آن ها به طوری طراحی شده بودند که از طریق اینترنت قابل دسترس بودند و از ارزان تا بسیار گران طبقه بندی شده بودند.

از تحقیقات محدود خودم چیز های زیادی را یاد گرفتم. اولا شما از پی بردن به این حقیقت که دوربین های امنیتی می توانند هک شوند متعجب نشوید. مانیتور کردن محیط اطراف به نظر شبیه به داشتن دید مثبت است اما باید از قبل  به شما هشدار داده شود که شما همچنین امکان این که هکر را مشتاق به دیدن آن چه که دوربین شما  در حال رصد کردن است، دهید. بسته به این که شما چه کسی هستید این هکر می تواند دوربین مدار بسته شما را از کار بیندازد و این دلیلی است که چرا من نسبت به این مسائل این قدر به طور جزئی توجه می کنم. اگر این طور نباشد تمام پست ها را در مورد چگونگی انتخاب و تنظیم سیستم دوربین مدار بسته بخوانید.

دوربین های امنیتی آن طور هم که باید امن نیستند

بیشتر دوربین های امنیتی و نرم افزار ها با استفاده از امنیت کامپیوتری در ذهن ساخته نشده اند. هیچ کدام از افراد مداخله گر نمی تواند به شما درک واضحی از مرور اصول و آزمایش میزان نفوذ دهند. در حقیقت بیشتر نیاز های امنیتی سببب سردرگمی می شوند. اغلب  با افرادی که چند روز قبل جواب سوالات من را نمی دانستند و یا به همه آنها پاسخ مثبت داده اند تماس می گیرم در حالی که می دونم ان ها در این باره به اندازه کافی رو راست نبوده اند.

من می خواهم پایم را فراتر بگذارم و بگویم که بیشتر انواع دوربین مدار بسته و نرم افزار آن ها احتمالا به آسانی قابل هک شدن هستند. ابزار امنیتی می تواند نقطه ورودی برای هکر های خروجی در زندگی فیزیکی شما  باشند.

دوربين مداربسته امنيتي, نصب دوربين مدار بسته-دوربین مداربسته