مقالات بایمن کالا
کیفیت عالی دوربین مداربسته آنالوگ ۹۶۰H

کیفیت عالی دوربین مداربسته آنالوگ ۹۶۰H

در تعاریف تازه‌ای که از ۹۶۰H دیده‌ام تصورات غلط زیادی وجود دارد. نوشته‌های زیادی را دیده‌ام که با سردرگمی بین این‌که تعداد خطوط ۹۶۰H برابر با۹۶۰×۴۸۰ است یا ۷۲۰×۴۸۰  دچار شک و تردیدند. همچنین می‌نویسند این سیستم هر دوربین مدار بسته  مجهز به سنسور ۹۶۰H از طریق DVR فعلی‌تان می‌تواند تصویر را بهبود ببخشد. این یک اشتباه بزرگ است. برای اطلاع شما از حقایق باید بگویم که ۹۶۰H:

۹۶۰H اندازه  مگاپیکسل رزولوشن تصویر نیست
اندازه‌های ۹۶۰H در فرمت ۹۶۰×۴۸۰ یا ۷۲۰ x 480 نیست
دوربین‌ مدار بسته هایی که تنها مجهز به ۹۶۰H باشند نمی‌توانند فیلمی با فرمت ۹۶۰×۴۸۰ در اختیارتان بگذارند
فن آوری ۹۶۰H در واقع یک کلاس جدید از سنسورهای تصویری پیشرفته است که تعداد پیکسل بیشتری از هر موضوع و هدف تصویربرداری ضبط می‌کند تا رزولوشن تصویر را به حداکثر TVL عمودی ارتقا دهد. این فن آوری دوربین مدار بسته به عنوان پلی است بین آنالوگ استاندارد و روش‌های مبتنی بر مگا پیکسل بالا که باعث می‌شود ۹۶۰H بهترین گزینه برای ویدئو‌های با رزولوشن فوق العاده بالا در قلمرو آنالوگ باشد. همچنین توجه به این مسأله ضروری است که بدانید DVR فعلی‌تان باید توانایی ضبط و ذخیره تصاویر با فرمت دیجیتال ۹۶۰H با رزولوشن ۹۶۰×۴۸۰ را داشته باشد. مزایای ۹۶۰H داشتن رزولوشن بیشتر و بهبود یافته‌تر است.

دوربین مدار بسته حاوی سنسور ۹۶۰H کنتراست تصویر بالا را بهتر حفظ کرده به وضوح بیشتری ایجاد می‌کند تا تشخیص خطوط عمودی از فاصله نزدیک بهتر انجام شود. سنسور‌های دیگر توان ارائه این سطح از وضوح تصویر را ندارند. همچنین، تصویر ۹۶۰H نرم‌تر و صاف‌تر بوده طراوت و جزئیات بیشتری ارائه می‌کند.

برنامه مکمل آنالوگ
هنوز برای دوربین‌ مدار بسته‌ آنالوگ این امید  به رزولوشن مگا پیکسل بالا هست. بگذارید برنامه مکمل آنالوگ را به شما معرفی کنم: برنامه‌های TheHybrid و Hybrid Federal. با داشتن یکی از این برنامه‌ها می‌توانید خیلی راحت به سیستم مگا پیکسل مبتنی بر IP منتقل شوید بدون این‌که مجبور باشید دوربین‌ مدار بسته های آنالوگ فعلی‌تان را کنار بگذارید. به راحتی و با جایگزین کردن DVR‌فعلی‌تان با نوع هیبریدی (ترکیبی) که به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید دوربین‌های فعلی‌تان را وصل کرده و دوربین‌ مدار بسته های رزولوشن بالای Hi-Def  دیگر را به ان‌ها بیفزایید. این کار بسیار مفید و کار راه انداز خواهد بود.

کیفیت عالی دوربین مداربسته آنالوگ ۹۶۰H