مقالات بایمن کالا
نکات امنیتی دوربین مدار بسته

نکات امنیتی دوربین مدار بسته

هکر گوگلی دوربین امنیتی شما

آیا جستجوگر گوگل بر روی سیستم شما در نظر گرفته شده است؟ شما ممکن است  از یافته های من متعجب شوید. بیشتر دوربین مدار بسته ها از طریق درگاه های غیر قرار دادی به خوبی مستند و برای افراد متجاوز شناخته شده اند. این وضعیت این امکان را می دهد تا اینترنت خود را در نظر بگیرید و برای  این درگاه ها به دنبال یافتن دوربین های امنیتی باشید. پس از این حقه ها برای استفاده از این ابزار استفاده کنید.

تغییر  کلمه رمز

مطمئن باشید که با تغییر  کلمه رمز امکان دسترسی به و تشخیص دوربین مدار بسته و  مدیریت انرا برای شما ممکن می کند. دوربین های امنیتی هک گوگل که موفق به تغییر کلمه رمز قرادردادی نشدند هک کردن آن بسیارآسان است. در حقیقت، کل وب سایت ها در این زمینه به مزاحمان این امکان دسترسی بهدوربین مدار بسته را با استفاده از پسورد  قراردادی فراهم می کنند.

اطمینان حاصل کردن از استفاده های  بخش مدیریت و ارتباط

بیشتر  بخش های دوربین مدار بسته به شما این امکان را می دهند تا با استفاده از روش ارتباط غیر امن وصل شوید. شما می توانید سوالاتی را مثل این که آیا دوربین شما از روش های ارتباط تی ال اس و یا روش های امن دیگری استفاده می کند و یا نه بپرسید. اگر این طور نیست برند دیگری را در نظر بگیرید.

همه چیزی درباره شیشه است

همه دوربین مدار بسته ها  تا فاصله ۱۰ تا ۲۰ فوت به خوبی کار می کنند اما در فواصل بیش از ۳۰ تا ۴۰ فوت عملکرد بسیار ضعیفی دارند. در مقایسه، دوربین های  با کیفیت قادر به گرفتن تصویر واضح از مردم در فواصل بین ۷۵ تا ۱۰۰۰ فوت اغلب به صورت اچ دی و یا نزدیک به اچ دی هستند. شفافیت ویدئویی برای شما هزینه بر است اما زمانی که شما تصویر ویدئویی را برای مقاصد  قانونی ثبت می کنید هر چه تصویر  شفاف تر باشد تصویر بهتر است.

ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شود

جای تعجب ندارد هر چه شما بیشتر پول مصرف کنید کیفیت آن بهتر است و خصوصیات بهتری خواهد داشت. در مورد ویژگی های با کیفیت تر، من دوربین های دید در شب را در سطر قرار می دهم.  به طور کلی جنایات تمایل به اتفاق افتادن در شب را دارند. تشخیص حرکت همچنین مورد پسند است اما مطمئن شوید که شما می توانید حساسیت را تطبیق دهید و دامنه فضای اسکن شده را باریک کنید. شما نمی خواهید حرکت اشیاء مثل ورزش باد در برگ را که سبب تشکیل موقعیت غلطی می شود،ثبت کنید. اگر شما بتوانید آن را به خوبی نصب کنید شما همچنین می توانید بخواهید یک پیامک به تلفن خود در زمان مشاهده هر حرکتی فرستاده شود.

شما همچنین می خواهید توانایی ذخیره ویدئو و تصاویر خارجی را به هدف های قانونی داشته باشید. همچنین  اگر جرمی بر روی دوربین مدار بسته گرفته شود توانایی برای  اجرا ویدئو در سرعت بالا به شما کمک می کند تا حادثه مورد نظر را پیدا کنید و اجرای کند ویدئو کمک خواهد کرد تا شما دقیقا هر آن چه اتفاق افتاده است تعیین کنید. در نهایت، مدل های با کیفیت عالی مجهز به یک دی وی دی مجزا برای ثبت ویدئو هستند که این نظر خوبی برای کمک به شما  برای کار کردن همیشگی دوربین مدار بسته در همه زمان ها است.

نکات امنیتی دوربین مدار بسته