مقالات بایمن کالا
نمایش تصویر در بیش از یک دوربین مدار بسته

نمایش تصویر در بیش از یک دوربین مدار بسته

اکثر سیستم های دوربین مداربسته، چندین دوربین را گسترش می دهند، بنابراین شما نیاز به یک روش مشاهده و ضبط تصاویر دارید. راه های مختلفی وجود دارد که این امر می تواند بدست آید؛ استفاده از یک سوئیچ ویدئو، یک پردازنده چهار لایه ای یا یک مولتی پلکسر. در اینجا مزیت های ساده هر سیستم وجود دارد.

تعویض کننده ها
تعویض کننده دوربین مدار بسته واحدی است که بین تصاویر دوربین مداربسته در یک زمان تغییر ایجاد می کند، خروجی بر روی یک مانیتور مشاهده می شود و یا به دستگاه ضبط منتقل می شود. همانطور که تعویض کننده ها می توانند از هر VCR برای ضبط در در زمان واقعی درست استفاده کنند، تصاویر می توانند دارای کیفیت بسیار بالا باشند. این واقعیت که آنها زمان واقعی درست ضبط را درست بر خلاف یک عکس فوری از یک مولتی پلکسر ارائه می کنند، بدین معنی است که آنها کیفیت فوق العاده تصویر را ارائه می کنند. این امر می تواند گاهی اوقات بیشتر از معایبی باشد که تعویض کننده ها تنها می توانند یک تصویر را در یک زمان ضبط کنند.
مزایای – ساده، کم هزینه، تصاویر زمان واقعی با کیفیت مناسب.
نقطه ضعف – تنها می توانند یک دوربین را در یک زمان ضبط کنند.

چهار پردازنده
پردازنده های چهارگانه قادر به نمایش همزمان ۴ عکس دوربین مدار بسته هستند. آنها جایی مفید هستند که نظارت بر مناطق مختلف بطور همزمان لازم است. همانند تعویض کننده، آنچه بر روی مانیتور دیده می شود تصویری است که در VCR شما ثبت می شود.
مزایای – استفاده آسان- نشان دادن چند تصویر که می تواند ثبت شود.
نقطه ضعف – ثبت تنها ۱ دوربین در یک زمان واقعی زمان و یا ۴ دوربین با یک چهارم وضوح.

مولتی پلکسر
مولتی پلکسر امکان ضبط همزمان چندین عکس دوربین با اندازه کامل بر روی یک نوار VCR را فراهم می کند که ثبت جامع تری را نسبت به تعویض کننده یا یک پردازنده چهارگانه ارائه می کند. بیشتر آنها دارای گزینه ها متغیر مانند چهارگانه و تصویر در تصویر است که امکان نظارت انعطاف پذیر بیش از یک دوربین مدار بسته را در یک بار فراهم می کند.

زمان استفاده از مولتی پلکسر
به طور کلی زمانی استفاده می شود که درجه بالایی از نظارت مورد نیاز است و ضبط تصاویر با رزولوشن کامل از تعدادی از دوربین ها بطور همزمان نیاز است.
مزایا – ضبط همه تصاویر دوربین مدار بسته با اندازه کامل بر روی یک نوار – ارائه نظارت بهتر بر مناطق به طور همزمان – قادر به نظارت بر مناطق بزرگ بدون از دست دادن نظارت به دلیل زمان تعویض دوربین.
معایب – در زمان واقعی ضبط نمی کند – افزایش هزینه کلی سیستم