مقالات بایمن کالا
نرم افزار پلاک خوان خودرو

نرم افزار پلاک خوان خودرو

نرم افزار پلاک خوان جهت کنترل تردد پارکینگ مجتمع ها، ادارات، سازمانها و … طراحی گردیده که بسته به نیاز مشتریان سفارشی سازی می شوند.

کنترل تردد خودروهای پرسنل یک شرکت، سازمان، ارگان

کنترل تردد خودروهای ساکنین یک مجتمع مسکونی که از ورود خودروهای غیر به مجتمع جلوگیری کند.

کنترل خودروهای اداری یک اداره، سازمان، ارگان جهت کنترل ساعت ورود و خروج و یا اعزام به ماموریت

بیشترین نیاز برای پلاک خوان در مجتمع های مسکونی و یا ارگان هائی است که تعداد خوردو بالائی دارند و برای کنترل و مدیریت ورود و خروج ها از تعدادی نگهبان استفاده می شود که امکان خطا بسیار زیاد است.

نرم افزار پلاک خوان (کنترل پارکینگ) چگونه کار می کند؟

سامانه پلاک خوان خودرو به این شکل کار می کند که مشخصات فردی، عکس و پلاک خودروهای پرسنل و یا ساکنین در بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و در ورودی ها و خروجی ها با نصب دوربین و راه بند ورود خروج خودروها کنترل و در صورت مجاز بودن (ثبت بودن در بانک اطلاعاتی) راه بند برای خودرو ها بصورت اتوماتیک بالا می رود و به راحتی می توان گزارشگیری های کاملی را از نرم افزار استخراج کرد.

نرم افزار پلاک خوان خودرو

دوربینهای مدار بسته 

لینک یو پی اس 

قابلیتهای بخش ورود: امکان پلاک خوانی اتوماتیک و ثبت ورود خودروهای پرسنل با توجه به شرایط تعریف شده برای خودرو در ۱ سه حالت ذیل

ورود و خروج آزاد : در این حالت نرم افزار بلافاصله بعد از شناسایی خودرو در صورتی که تاریخ مجوز خودرو فوق به پایان نرسیده باشد اقدام به ثبت زمان ورود خودرو می نمایید و راه بند را به صورت اتوماتیک باز میکند .

ورود آزاد و خروج با بازدید : ثبت مانند حالت اول

ورود و خروج بازدید : در این حالت نرم افزار با یک پیغام نگهبان را از ورود یک خودرو تعریف شده  آگاه می سازد و با توجه به رعایت عملیات بازرسی پس از تایید بازرسی اقدام به ثبت ورود و فرمان راه بند می کند
امکان ثبت خودروی میهمان : نرم افزار در صورتی که خودرو ناشناسی را شناسایی کند با تغییر رنگ و باز کردن صفحه مربوط به ثبت میهمان اطلاعات خودرو و محل مقصد را از کاربر می خواهد و در صورت ثبت موارد فوق اقدام به ثبت ورود و فرمان به راه بند می نماید .

امکان ثبت میهمان فاقد خودرو : نرم افزار قادر است افراد فاقد خودرو را نیز به عنوان میهمان برای کنترل ورود و خروج ثبت نماید.

قابلیتهای بخش خروج: این قسمت درب خروجی را کنترل می نماید و درصورتی که خودرو از طریق نرم افزار ورود وارد شده باشد با توجه به شرایط ثبت شده خودرو پرسنل در صورتی که ورود آزاد باشد اقدام به ثبت خروج و فرمان به راه بند را صادر می کند و در غیر اینصورت با تایید کاربر ثبت خروج انجام میگیرد .

برای تمامی خودروهای میهمان نیز باید تایید بازرسی خودرو صادر گردد . تا فرمان راه بند باز شود.

امکانات عمومی برای خودروهای پرسنل در نرم افزار ورودی اطلاعات ثبت شده مانند عکس نام و …. نمایش داده میشود و برای خودروهای خروجی برای تمامی خودروها اطلاعات نمایش داده خواهد شد. امکان ثبت دستی پلاک خودرو در هر دو نرم افزار اماکن پذیر است

نرم افزار گزارش گیری : . نمایش خودرو پرسنل و میهمان و افراد میهمان داخل مجتمع به تفکیک:

۱ . امکان ثبت و ویرایش خودرو پرسنل و اعمال تاریخ مجوز تردد

۲ . امکان به روز رسانی گروهی تاریخ تردد پرسنل

۳ . گزارش تردد یک خودرو در بازه تاریخی

و….

نصب شده در بسیاری از ارگانهای دولتی و غیر دولتی

قیمت بسیار مناسب، کارائی بالا، پشتیبانی

جهت استعلام قیمت نرم افزار پلاک خوان با شرکت تماس بگیرید تا طبق نیاز پکیج مورد نیازتان را ارائه دهیم.

تماس با ما