مقالات بایمن کالا
لغت نامه جامع دوربین مدار بسته

لغت نامه جامع دوربین مدار بسته

توضیحات مربوط به مشخصات دوربین مدار بسته

به پایگاه مشخصه دوربین مدار بسته آنلاین رایگان و دانش اصطلاحات خوش آمدید. به منظور تعیین مناسب ترین نوع دوربین مدار بسته و مدل برای یک برنامه، چند جنبه کلیدی از محیط باید  در نظر گرفته شود. برای هر پارامتر محیطی مانند شرایط نور، مسافت و غیره ، فن آوری های مربوطه ای برای تنظیمدوربین مدار بسته جهت عملکرد بهینه در این شرایط طراحی می شود. این فن آوری ها معمولا با اختصارات مانند AGC، BLC، DSS،  TVL و غیره بیان می شوند. فن آوری این اختصارات به وضوح تعریف شده اند و عملکرد آنها توضیح داده شده است ، که این تا حد زیادی به  انتخاب صحیح آنان کمک کرده است.

مشخصات فنی دوربین،  مرجع سریع

لیست تعاریف زیر  به عنوان یک ابزار جهت گیری اولیه عمل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا   یکی از لینک های درون مراجع سریع را انتخاب کنید و برای آموزش نصب دوربین مدار بسته از نوار بالایی سایت استفاده نمایید.

AES –   شاتر الکترونیکی اتوماتیک

فن آوری های الکترونیکی در دوربین مدار بسته– حساسیت به نور و در نتیجه روشنایی سیگنال های ویدئویی الکترونیکی را با افزایش و یا کاهش سرعت شاتر تنظیم می کند(ساده شده: شاتر سریع تر = ‘عکس های فوری در هر ثانیه “بیشتر = جزئیات بیشتر در ثانیه (به خصوص اشیاء در حال حرکت سریع واضح تر هستند) = اما روشنایی کاهش می یابد.

AES جایگزین و ناسازگار / با یک اتو اوریس است. اتو اوریس نور با افزایش و یا کاهش مکانیکی عنبیه باز لنز دوربین مدار بسته را  بیشتر تنظیم می کند.

AGC – کنترل بهره خودکار

ساده: این تکنولوژی مانند یک تقویت کننده، سیگنال تصویر اولیه از تراشه CCD را تقویت می کند . نور صحنه را می توان بهبود داد، اما  نویز  تصویر نهایی را می توان  تقویت و بیشتر کرد.

  اوتو  ردیابی تعادل نور سفیدATW

یک برنامه افزودنی، و یا ارتقاء برای  عملکرد تعادل خودکار رنگ سفید AWB. AWB   برای تعادل  سازی رنگ در تغییر محیط منزل،  به اقدام کاربر کتابچه راهنمای نیاز دارد. ATW به طور یکپارچه تعادل رنگ را برای درجه حرارت های رنگ در حالات نوری در  حال تغییر تنظیم می کند(مانند یک دوربین مدار بستهکه در حال حرکت از داخل خانه به خارج از منزل و غیره است)

AWB تعادل خودکار رنگ سفید

تکنولوژی در دوربین مدار بسته، تنظیم پارامترهای سفید و در مقیاس خاکستری در فیلم، بر اساس درجه حرارت رنگ در صحنه مشاهده شده. یک دوربین مدار بسته با ATW برتر است ، با این حال AWB ممکن است کاملا برای موقعیت دوربین با تغییرات روشنایی محیطی نادر کافی باشد.

دستگاه جفت شده شارژ CCD

دستگاه تصویر دیجیتال – تراشه جفت شده. این تراشه بلافاصله در پشت لنز قرارگرفته و امواج نور آنالوگ سطح آن را به اطلاعات تصویر دیجیتال تبدیل می کند.

شاترینگ آهسته دیجیتال – DSS

مانند AES، اما تنها با هدف کاهش حداقل مورد نیاز روشنایی صحنه  قادر می سازد یک دوربین را تا در یک محیط تاریک کار کند که در آن نمی تواند با نسبت  سرعت شاتر طبیعی اجرا کند. کاهش سرعت شاتر، افزایش روشنایی ویدئو، وضوح و جزئیات از حرکت اجسام و افراد بشدت کاهش می یابد.

وضوح دوربین مدار بسته – TVL – خطوط تلویزیون

تعداد خطوط افقی که یک دوربین مدار بسته قادر به تولید و تبدیل به یک سیگنال ویدیویی روشن است. خطوط عمودی تلویزیونی بی ربط به  مشخصاتدوربین مدار بسته هستند.

 وضوح بالا HD

نباید با وضوح بالا دوربین های دیجیتال آنالوگ اشتباه گرفته شود. HD وضوح بسیار بالاتر دارد ، که به طور کلی تنها با HD یا مگاپیکسل دوربین های آی پی (: HD SDI استثنا) ممکن نیست.

LUX و حداقل مورد نیاز صحنه / حساسیت

پارامتر LUX در یک داتا شیت دوربین حداقل نور مورد نیاز برای تولید فیلم قابل استفاده را ارائه خواهد کرد. بنابراین یک دوربین مدار بسته با مقدار پایین تر بهتر LUX از یک با یک مقدار بالاتر است.

لغت نامه جامع دوربین مدار بسته