مقالات بایمن کالا
طریقه نصب دوربین مدار بسته برای منزل

طریقه نصب دوربین مدار بسته برای منزل

بسیاری از شما به دلایل امنیتی ترجیح می دهید با نصب دوربین مدار بسته با آرامش بیشتر و اطمینان خاطر به انجام امور روزمره خارج از منزل یا حتی مسافرت بپردازید. برای انجام این کار می توانید از یک شرکت نصب دوربین مدار بسته کمک بگیرید یا با خرید آن از راهنمای نصب موجود در بسته کمک بگیرید.

 مراحل نصب دوربین مدار بسته
ابتدا طرح کلی از نمای منزل و قسمت هایی که می خواهید نصب دوربین مدار بسته در آنجا صورت گیرد روی کاغذ بیاورید. با توجه به اولویت قسمت هایی که نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارند سعی کنید بهترین بسته را خریداری کنید برای مثال فقط دوربین هایی را خریداری کنید که روی در های خروجی نصب می شوند یا دوربین هایی که درون اتاق ها نصب می شوند. باید بدانید چه دوربینی می خواهید؛ دوربین بی سیم، دوربین مدار بسته مجهز به سنسور حرکتی یا قابل کنترل از راه دور

برای نصب دوربین مدار بسته بالاترین گوشه اتاق را انتخاب کنید برای مثال محل اتصال دیوار  و سقف، اگر می خواهید دوربین را بیرون نصب کنید حتما باید در فاصله ای نصب شود که به راحتی قابل دسترسی نباشد. کاغذ پد پشت دوربین را بردارید و روی دیوار بچسبانید توجه کنید برای اینکه مدت زمان طولانی روی دیوار بماند بهتر است با پیچ آن را محکم کنید. پس از نصب دوربین مدار بسته آن را به پریز بزنید، همه دوربین ها آداپتور دارند قبل از اتصال دو شاخه آداپتور به برق از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنید. برای اتصال سیم دوربین به DVR خود احتیاج به کابل های BNC دارید – این کابل ها را می توانید به سادگی به پورت های مناسب وصل کنید سپس چرخانده و در جای خود محکم کنید.

بهتر است در نصب دوربین مدار بسته از لینک های بی سیم برای اتصال به کامپیوتر خود استفاده کنید پس از اینکه مانیتور را به DVR وصل کردید از هاب برای اتصال کابل ها با پورت جداگانه به دستگاه استفاده کنید برای پوشیدن سیم ها از رک استفاده کنید.

طریقه نصب دوربین مدار بسته برای منزل