مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته با قیمت مناسب

دوربین مدار بسته با قیمت مناسب

شرکت روش اندیشه مطلق ، توزیع کننده سیستم‌های نظارتی، مفتخر است ورود دوربین مدار بسته جدید PTZ-D10X pan, tilt, zoom security camera را برای استفاده در محیط‌های داخلی اعلام نماید. PTZ–D10X محصولی از از میان محصولات دوربین‌های امنیتی جدید PTZ ۳۶۰ در شرکت های سازنده‌ ی  دوربین‌ مدار بسته پروز است. ویژگی D10X یک دوربین PTZ مقرون به صرفه به قیمت تنها ۴۹۹ دلار ارائه کرده است. D10X دارای یک لنز سونی ۴/۱ اینچی بهمراه سنسور تصویر Super HAD CCD است. ماژول زوم نیز توسط سونی ساخته شده و تا x ۱۰زوم اپتیکال دارد که معادل ۸/۳ تا ۳۸ می‌لی متر است. این دوربین PTZ دارای یک منوی OSD ساده برای استفاده کنندگان است که امکان دسترسی به کلیه تنظیمات دوربین مدار بسته را فراهم می‌آورد. PTZ-D10X برای نصب روی سقف در فضای داخلی منزل طراحی شده است. نصب این دوربین درست مانند یک دوربین گنبدی غیر PTZ صورت می‌گیرد که در آن پایه گنبد روی یک صفحه نصب متصل می‌شود. PTZ-D10X  را می‌توان با دی وی آر  iDVR stand alone digital video recorders شرکت پروز، ژئوویژن و دی وی آر‌های مبتنی بر رایانه NUUO یا بوسیله کنترلر‌های پی تی زد سازگار با استاندارد RS-485  کنترل کرد.

مایک هالداس، یکی از بنیان‌گذاران شرکت دوربین مدار بسته پروز در اظهار نظری درباره D10X  می‌گوید: « شرکت دوربین‌ مدار بسته Camera Pros از ارائه یک دوربین PTZ داخلی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بسیار خوشحال است. قیمت خرده فروشی D10X تنها ۴۹۹ دلار خواهد بود. D10X یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای تاسیسات نظارت داخلی است. PTZ-A10X  قادر به چرخش ۳۶۰ درجه کامل پیوسته است، بر خلاف بسیاری از PTZs که نمی‌توانند به طور کامل و ۳۶۰ درجه بچرخند. مشتریان ما منتظر دوربین‌ مدار بسته  با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر هستند و ما در حال حاضر راه‌حلی برای‌شان یافته‌ایم. »

در مورد شرکت دوربین‌مدار بسته پروز

شرکت دوربین‌مدار بسته Pros تولید کننده و توزیع کننده تجهیزات نظارت تصویری برای خانه، محل کار و استفاده‌های دولتی است. شرکت دوربین‌ مدار بستهPros دارای مجموعه کاملی از محصولات از جمله، دوربین‌های امنیتی، دوربین‌های دیجیتال، مانیتور، کابل، کانکتور و تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای یک سیستم نظارت تصویری کامل است.

دوربین مدار بسته با قیمت مناسب