مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش دوم

دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش دوم

علل مهاجرت از دوربین مدار بسته آنالوگ و DVR‌ها به دوربین‌های IP و دستگاه‌های NVR

استفاده از زیرساخت‌های موجود حین سوئیچ – از آنجا که بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر دارند از سیستم‌های دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده می‌کنند و می‌خواهند سرمایه‌های موجودشان را به حداکثر برسانند، تولید کنندگان برای نیل به این مقصود راه‌حل‌هاییایجاد کرده‌اند. یکی از این راه حل‌ها استفاده از نرم افزارهای مبدل جهت پشتیبانی از محیط ترکیبی است. از آنجاییکه عمر قطعات و تجهیزات آنالوگ / DVR رو به پایان نهاده، کاربران می‌توانند برای ارتقای سیستم‌هایشان به تجهیزات دوربین‌ مدار بسته IP و نصب و راه اندازی NVR هر بار تنها یکی از قطعات کل سیستم دوربین‌ مدار بسته را خریداری و آن را جایگزین دستگاه‌های قدیمی کنند. این روش محیط هیبریدی بهره‌وری سرمایه گذاری اولیه شرکت‌ها را به حداکثر می‌ساند و برای آن‌ها انعطاف پذیری در بودجه سیستم‌های نظارتی را به ارمغان می‌آورد.
مقرون به صرفه – تصور غلط دیگر این است که دوربین‌ مدار بسته IP و نصب و استقرار NVR گران تمام می‌شوند. هر چند ممکن است ابتدا به ساکن دستگاهDVR ارزان تر از یک NVR باشد، اما سیستم NVR دستگاهی نیست که صرفاً یک ترفند در آستین داشته باشد. این سیستم نه تنها می‌تواند نیاز مشتریان به نظارت تصویری محوطه شرکت را برآورده و مدیریت کند، بلکه خواهد توانست به عنوان پایه و اساس سیستم ذخیره سازی داده‌ها ایفای نقش کرده و نیازهای کلی مدیریت کارگروه‌ها به نگهداری دیتا و داده‌ها و نگهداری سیستم و کنترل آن از راه دور را برآورده کرده و یا به صورت یک کسب و کار مستقل عمل نماید. همانطور که قیمت دوربین‌ مدار بسته مبتنی بر IP روز به روز افت می‌کند، دوربین‌های HD قابلیت‌های بهبود یافته قابل توجهی عرضه می‌کنند.
مقیاس پذیری – با افزودن دوربین‌ مدار بسته اضافه به یک سیستم نظارت تصویری موجود، هجرت به دوربین‌های IP بهترین انتخاب و منطقی‌ترین آن‌ها است. دوربین‌های شبکه‌ای IP را می‌توان با استفاده از سیستم‌های جدید به دوربین‌های آنالوگ موجود اضافه کرد. در نتیجه این امکان در اختیار شرکت قرار می‌گیرد تا به استاندارد HD امروزین مهاجرت کند به جای آن ‌که سیستم‌های منسوخ دیروزین را به کار ببندد.

دوربین مدار بسته آنالوگ یا IP – بخش دوم