مقالات بایمن کالا
دوربین مداربسته سی سی تی وی

دوربین مداربسته سی سی تی وی

کابل های صوتی دوربین مداربسته های سی سی تی وی دارای میکروفون های کوچک در شکل خطی بوده و یا اتصالاتی شبیه به آن چه که در دوربین سی سی تی وی دیده می شود، دارند. نصب آن ها ساده و آسان است و می تواند از طریق دوربین سی سی تی وی به برق وصل شود و از این طریق شما نیاز به استفاده از آداپتور برقی دیگری نیستید. این کابل های سی سی تی وی  بسیار حساس هستند و حتی کوچک ترین صدایی را حس می کنند.

کابل بالک سیمس /RG59/6/  ۱۸/۲/ CAT5CCTV

در حال حاضر کابل بالک سیمس /RG59/6/  ۱۸/۲/ CAT5CCTV رایج ترین نوع از کابل های استفاده شده در صنعت سی سی تی وی است و خرید آن ها بهترین انتخاب از لحاظ کمیت، کیفیت و قیمت است. با دنبال کردن چند مرحله ساده و دستورالعمل شما قادر هستید تا مثل یک حرفه ای اتصال ها و کابل ها را برای پروژه نظارتی دوربین مدار بسته سی سی تی وی وصل کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که سیگنال ویدئویی تنها دارای ۱ ولتاژ دامنه نوسان است و بنابراین در برابر مداخلات داخلی و خسارات در کابل های دارای کیفیت پایین بسیار حساس است.

آداپتور برق سی سی تی وی / کابل های بسط دهنده

کابل های آداپتور برق سی سی تی وی / بسط دهنده آن بیت های کوچکی هستند که همه به نظر وجود آن را فراموش کرده اند. این آداپتورها بار مثبت و منفی هستند و می توانند آن را به پوشش های دی سی کوچک تبدیل کنند تا بتوانند دو شاخه را در کابل تامین پریز نیرو دوربین که دارای دی سی در قسمت انتهای پریز است، نصب کرد. این آسان ترین روش برای نصب دوربین مدار بسته به طور حرفه ای است. اگر شما می خواهید دوربین مدار بسته ای را برای تعمیر سازگاری و یا جایگزینی جدا کنید، آداپتور برق سی سی تی وی یا کابل های بسط دهنده برای ما  این امکان را فراهم می کنند تا سریع تر دوربین یا دوربین ها را جدا کنیم.

کابل بی ان سی برای CCTV ازپیش ساخته شده

کابل های بی ان سی سی سی تی وی ازپیش ساخته شده برای ارتباط نزدیک تجهیزات با یکدیگر استفاده می شوند. ما از نوع اول اتصال دهنده بی ان سی نر در هر انتها برای اتصال تجهیزات نزدیک به هم  استفاده می کنیم و نوع دوم کابل کمبو قدرتی و یا ویدئویی است که بهتر از کابل مرکب آرسی ای عمل می کنند.

دوربین مداربسته سی سی تی وی