مقالات بایمن کالا
خرید انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات آن

خرید انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات آن

دوربین مدار بسته را اگر بخواهیم به چند دسته تقسیم نماییم می توانیم از لحاظ مکان نصب آن را بررسی نماییم. برای مثال اگر نصب دوربین مدار بسته در فضای آزاد صورت گیرد از انواع دوربین های Outdoor و یا به عبارتی دوربین های خارجی استفاده می شود. اگر هم نصب دوربین مدار بسته در فضای داخلی صورت گیرد باید از انواع دوربین های Indoor و یا داخلی استفاده شود.

در هر حال می توان انواع دوربین را به دو دسته تقسیم بندی کرد. دوربین های داخلی و دوربین های خارجی.

دوربین های خارجی مقاومت بالاتری در مقابل باد و باران از خود نشان می دهند. لذا دوربین مدار بسته داخلی اصلاً برای در فضای باز توصیه نمی شود.

از انواع تجهیزات مورد استفاده در نصب انواع دوربین های مداربسته که به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد می توان به دستگاه NVR اشاره کرد. دستگاه NVR که کار ذخیره سازی اطلاعات را انجام می دهد می تواند به چندین دوربین مدار بسته متصل شود. در واقع یکی از تفاوت NVR های مختلف با هم در تعداد پورت های آن هاست. اگر تعداد زیادی دوربین دارید که می خواهید آن ها را به NVR متصل کنید باید دستگاهی را خریداری نمایید که توانایی پشتیبانی چندین دوربین را داشته باشد. لذا در هنگام خرید خود مشخص نمایید که تا چه تعداد دوربین مدار بسته را می خواهید به دستگاه وصل نمایید.

از طرفی دستگاهی به نام سوییچ نیز وجود دارد که شما می توانید همه دوربین ها را به آن وصل کرده و سپس آن را به دستگاه NVR متصل نمایید. البته باید قبل از خرید همه این تجهیزات با کارشناسان شرکت مشورت نموده و از آن ها راهنمایی های لازم را دریافت کرده باشید تا بدانید دقیقاً چه وسایلی را با چه مشخصاتی باید خریداری نمایید. برای خرید می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید و از مزایای فروش اینترنتی بهره مند گردید.

دوربین مدار بسته

خرید انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات آن