مقالات بایمن کالا
آموزش نحوه تنظیم مجدد و ریست پسورد دی وی ار

آموزش نحوه تنظیم مجدد و ریست پسورد دی وی ار

آیا رمز دی وی آر H.264 DVR را گم کرده اید و نمی دانید چگونه آن را بازیابی کنید؟

برخی از دی وی آر DVR های NONAME متفرقه و بی برند معمولاً حتی در مورد نحوه تنظیم مجدد رمزهای عبور خود دستورالعملی ندارند ، اما نگران نباشید ، در این مقاله نحوه تنظیم مجدد انواع دی وی آر DVR های H.264 را یاد خواهید گرفت. بنابراین ، به خواندن ادامه دهید ..

من در مورد برخی از روش ها برای ریست پسورد تنظیم مجدد انواع دی وی ار h.264 استفاده می شود صحبت خواهم کرد ، اما هزاران مارک و برند دی وی آر DVR در بازار وجود دارد و روش تنظیم مجدد رمز عبور می تواند از یک مدل به مدل دیگر متفاوت باشد.

اولین توصیه برای تنظیم مجدد network h.264 خواندن کتابچه راهنمای تجهیزات و یا تماس با فروشنده دی وی آر DVR است ، به خصوص اگر شما یک مارک معروف دی وی آر مانند سامسونگ ، Bosch ، پاناسونیک هایک ویژن داهوا ورتینا هایلوک و غیره داشته باشید.

اما گاهی اوقات شما دی وی آر با مارک ناشناخته دارید و هیچ دفترچه راهنما در دسترس نیست و شماره پشتیبانی فنی در دسترس نیست.

برند های مشهور مانند سامسونگ ، Bosch و Pelco هایک ویژن Hikvision از تیم پشتیبانی فنی برخوردار هستند

اگر بدشانس هستید و رمز ورود عمومی H 264 DVR را گم کرده اید ، من چند روش برای حل مشکل ذکر می کنم ، بررسی کنید که کدام یک ممکن است برای شما کار کند.

در اینجا روش هایی که می توانید پسورد از دست رفته را بازیابی کنید ، آورده شده است.

۱. از رمزعبور پیش فرض کارخانه دی وی آر DVR استفاده کنید
۲. از password generator رمز عبور دی وی آر DVR استفاده کنید
۳. سیستم عامل را به روز کنید و دی وی آر DVR را دوباره تنظیم کنید
۴- با برداشتن باتری ، دی وی آر DVR را دوباره تنظیم کنید
۵. تنظیم مجدد باطری حافظه دی وی آر DVR با جامپر
۶. پرونده رمز عبور را با استفاده از telnet پاک کنید

۱. از رمز عبور پیش فرض کارخانه دی وی آر DVR استفاده کنید

ه نظر می رسد واضح باشد ، اما تلاش برای استفاده از رمزعبور پیش فرض دی وی آر DVR باید اولین قدم برای تلاش و بازیابی رمز عبور مجدد h.264 باشد ، زیرا در بسیاری موارد رمز عبور اصلی دی وی آر DVR هرگز تغییر نکرده است.

کتابچه راهنمای کاربر دی وی آر DVR یا لیست گذرواژه را برای مدل های خاص دی وی آر DVR بررسی کنید ، رایج ترین مارک ها Swann، Voyager و Dahua هایک ویژن hikvision است.

جدول زیر رمز پیش فرض دی وی آر DVR برای تولید کنندگان مختلف ار می نوانید ببینید. شاید دی وی آر DVR شما اینجا باشد …

DVR دی وی آر کاربر User کلمه عبور Password
Alphadigi admin 0
AVTECH admin admin
BSC admin 666666
COP admin
Citrox admin
Dahua admin admin
DK Seg admin
Citrox admin
DSS admin 888888
Everfocus admin 11111111
Foscam admin
FVN admin 123456
HDL admin 12345
Hikvision admin 12345
Ivio admin
Multitoc admin 88888888
Multiview admin
Pelco admin 0
Pentaxxy admin 86244455
Posonic admin
Posonic admin 888888
Posonic admin 111111
Posonic admin 666666
Posonic aa 11
Posonic guest
Posonic guest 888888
Posonic user 666666
RG admin
Sagemcom admin admin
Showcam admin 0
Stillus admin 666666
Venetian admin 123456
Ventura admin 666666
VioStor admin admin
Voyager admin 519070
Yoko admin 11111111

2. تولید کننده password generator رمز عبور دی وی آر DVR

نرم افزاری وجود دارد که می تواند برای برخی از دی وی آر DVR ها رمز عبور ایجاد کند تا به مدیر و سرپرست دستگاه دسترسی پیدا کنید ، شما فقط باید تاریخ فعلی را که در دی وی آر DVR شما ظاهر می شود وارد کنید و برای به دست آوردن رمز جدید ، روی OK کلیک کنید.

چندین شرکت دی وی آر DVR چینی دی وی آر خریداری می کنند و مارک خاص خود را قرار می دهند ، بنابراین وقتی تجهیزات را روشن می کنید می بینید که منوی دی وی آر مشابه دی وی آر های عمومی دیگر هستند زیرا از همان تراشه استفاده می کنند.

دی وی آر هایی که به پذیرش این نوع تنظیم مجدد شناخته شده اند ، Luxvision 5716, 6008T-EL, HA-1648, CP-Plus, Citrox, BB-4CH, Sansc و سایر مارک های متفرقه عمومی مانند “Network H.264 ، H.264” هستند. و دی وی آر های متفرقه و noname

اگر دی وی آر DVR شما دارای صفحه ورود به سیستم مانند تصویر زیر است ، احتمالاً تراشه آ« با برنامه password generator دی وی آر کار می کند ، استفاده می کند.

نیازی به اتصال دی وی آر DVR به کامپیوتر نیست ، فقط کافی است این نرم افزار را روی رایانه خود اجرا کنید ، به صفحه دی وی آر DVR نگاه کنید تا تاریخ و زمان آن را ببینید و از آن در نرم افزار تولید کننده رمز عبور استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که نرم اتفزار تولید کننده رمز عبور دی وی آر فقط با مدل های تراشه خاص کار می کنند ، بدیهی است که برای همه مدل های موجود در بازار مناسب نیست.

password generator تولید کننده رمز عبور دی وی آر با تراشه های سیلیکون HiSilicon DVR

اگر DVR دی وی آر شما از تراشه داخلی تولید شده توسط Hisilicon برخوردار باشد ، بسته به مدل و سال ساخت آن ، احتمال نمر افزار تولید generator رمز عبور دی وی آر DVR بر روی آن کار کند. نمودار زیر را مشاهده کنید:

در داخل دی وی آر DVR شما تراشه هایی وجود دارند که وظیفه خاصی را بر عهده دارند. در زیر یک جدول مشاهده کنید که برخی از مدل های دی وی آر DVR را نشان می دهد که از این تراشه ها استفاده می کنند.

3 نسخه از برنامه password generator دی وی آر وجود دارد که با این تراشه کار می کنند ، می توانید هرکدام از آنها را برای تنظیم مجدد دی وی آر DVR خود امتحان کنید.

اگر دی وی آر DVR شما یکی از این تراشه ها را دارد ، مشکل شما حل می شود. برای دانلود password generators دی وی آر DVR کافیست روی لینک های زیر کلیک کنید.

password generator 01 DVR

password generator 02 DVR

password generator 03 DVR

پسورد فایل:

cctvhikvision.center

نحوه استفاده از برنامه password generator در دی وی آر با تراشه HiSilicon

تصویر زیر نمونه ای از نحوه استفاده از این نرم افزار را نشان می دهد ، نوع سال و روز (YYYYMMDD) را که در دی وی آر DVR خود مشاهده می کنید تایپ کنید.

مثال. برای ۰۷/۲۶/۲۰۱۷ نوع: ۲۰۱۷۰۷۲۶

در زیر مثالی از رمزعبور تولید شده توسط نرم افزار که باید در دی وی آر DVR تایپ شود ، فقط برای آن روز معتبر است.

مهم: این نوع نرم افزار تولید کننده رمز عبور با مدل های دی وی آرهای DVR کار می کند که از یک تراشه داخلی Hisilicon ساخته شده باشد.