مقالات بایمن کالا
نکاتی درباره نصب دوربین مدار بسته

نکاتی درباره نصب دوربین مدار بسته

کندی تصویر در ویدیوی دوربین مدار بسته چه علتی دارد آیا به نصب دوربین مدار بسته مربوط است؟ یا به نوع آن؟ بهترین و گرانترین دوربین مدار بسته نیز این مشکل را خواهد داشت؟ باید بگوییم که قیمت، کندی زمان را تعیین نمی کند. یعنی ارتباطی به گرانترین و بهترین ندارد.

شما باید بر اساس نیازهای خود ی پکیج خوب انتخاب کنید. در معمولی و ساده ترین حالت باید حداقل سه دوربین مدار بسته داشته باشید. شاید حتی مثلا نیازی نباشد که هر سه دوربین را شبیه به هم بخرید. شاید برای یک اتاق به نوع دیگری از دوربین مدار بسته احتیاج داشته باشید.

همه دوربین های امنیتی سبب به تعویق افتادن زمان به جای زمان واقعی می شوند و هزینه و یا کیفیت دوربین شدت به تعویق افتادن را تعیین نمی کند. در مورد بیشتر دوربین هایی که من آن ها را آزمایش کرده ام کندی زمان ۵ تا ۱۰ و یا بیشتر است. می توان وارد دامنه دید ویدئویی شد و از کامپیوتر آن را مشاهده کرد.

این کندی زمان می تواند اساسا به هنگام جفت شدن با تشخیص گر حرکتی و نصب دوربین مدار بسته می تواند ایجاد شود. بسیاری از دوربین ها به درستی هشدار تشخیص حرکت را  برای من می فرستند اما تصاویری که آن ها می فرستند و یا می گیرند اغلب در بردارنده آن چه که سبب آن شده است نمی شود.

پس از نصب دوربین مدار بسته حتما سیم ها را پنهان کنید تا هم از آنها حفاظت کرده و هم نظم محیط پیرامون را بر هم نزنید.

استفاده از دوربین مدار بسته تا حد امکان

فرض کنید من نیاز دارم که برای منزلم از دوربین های بی سیم استفاده کنم اما نمی توانم کابل را بین دی وی آر دوربین مدار بسته و تعدادی از نقاط ورودی خارجی قرار دهم. ناامید کننده است که دوربین های بی سیم به ندرت قابلت رسیدن به حداکثر فاصله معرفی شده برای دوربین های بی سیم را دارند. اغلب این مقدار کمتر از نصف طول های اشاره شده است. همچنین حتی با استفاده از دوربین امنیتی بی سیم شما به اتصال دهنده های تامین شارژ و یا منبع تغذیه نیاز دارید.

نکاتی درباره نصب دوربین مدار بسته