مقالات بایمن کالا
شارژ دوربین مدار بسته

شارژ دوربین مدار بسته

شارژ شبکه ای دوربین مدار بسته به چه معنا است

شارژ بر روی اثرنت (پی ا ای) تکنولوژی است که به کابل های شبکه ای امکان حمل نیروی الکتریکی را می دهد. برای مثال دوربین مدار بسته دیجیتال معمولا نیازمند دو نوع اتصال به هنگام نصب هستند:

ارتباط شبکه ای: به منظور ارتباط با ثبت کننده ویدئویی و نشان داده تجهیزات

اتصال به منبع نیرو: با وارد شدن شارژ الکتریکی، دوربین مدار بسته شروع به عمل کردن می کند

هر چند، اگر دوربین پی ا ای وصل شود اتصال شبکه ای نیازمند ایجاد شدن است زیرا آن می تواند جریان الکتریکی را از این کابل دریافت خواهد کرد.

چرا شما از پی ا ای استفاده می کنید؟

تعیین شارژ بر روی اثرنت فواید زیادی را به هنگام اتصال ایجاد می کند:

صرف زمان و هزینه کم تر: با کاهش زمان و هزینه داشتن نیروی الکتریکی به هنگام نصب کابل ها، کابل های شبکه ای به جریان الکتریکی کافی برای منطبق شدن با آنها نیازمند نیستند و می توانند در هر جایی نصب شوند.

انعطاف پذیری : بدون وصل شدن به خروجی الکتریکی وسایلی مثل دوربین های آی پی و  نقاط دسترسی بی سیم می تواند در هرجایی که شما بیشتر نیاز دارید وصل شوند  و اگر لازم باشد به آسانی جابجا شوند.

امنیت: رسیدن به آی پی ای هوشمندانه است و برای حفاظت از تجهیزات شبکه ای با بار بیشتر، کاهش نیرو و یا نصب نادرست طراحی شده اند.

قابل اعتماد بودن: شارژ پی ا ای از یک منبع مرکزی و از لحاظ جهانی منبعی سازگار به جای مجموعه ای از آداپتور های پراکنده به بازار آمده است. این وضعیت می تواند با استفاده از تامین نیرو دائمی  دوربین مدار بسته و یا ابزار های کنترل که به آسانی غیر فعال کردن باشند و یا ابزار تنظیم دوباره حمایت شوند.

قابلیت اندازه گیری: داشتن قدرت موجود بر روی شبکه به معنای نصب و پراکندگی اتصالات شبکه ای آسان و موثر است.

ابزاری که از شارژ و یا اثرنت استفاده می کنند.

پی اای دارای کاربرد های بسیاری است اما سه ناحیه کلیدی وجود دارد:

وی اآی پی: این مربوط به کاربرد پی ا ای است. استفاده از پی اای به معنی این است که تلفن ها دارای اتصال منفرد با پریز دیواری می توانند از راه دور قدرت آن ها کم شود درست مثل دوربین مدار بسته آنالوگ قدیمی تر.

دوربین مدار بسته آی پی: پی اای در حال حاضر بر روی دوربین مدار بسته IP شبکه ای کاربرد دارد و آن ها را قادر می سازد تا به سرعت گسترش یابد و به آسانی جایگزین شود.

بی سیم بودن: کاربردهای وای فای، بلوتوث و آر اف آی دی ریدرز به طور رایج  با پی ا ای منطبق است و امکان دورکردن کنترل از را دور را از طریق خروجی های ای سی و جابه جایی تامین کننده های سایت فراهم می کند.

چگونگی ارتقاء پی ای ا

افزودن پی ای ا به شبکه شما به طور مستقیم صورت می گیرد و دو نوع روتور شما می توانید انتخاب کنید:

سوئیچ پی ای او یک سوئیچ شبکه ای است که دارای شارژ بر روی آزمون گر اتصالات اثرنت. به زبان ساده تر، ابزارهای شبکه ای دیگر مثل همیشه به سوئیچ  اتصال داده شود و سوئیچ تعیین می کند که آیا آن ها بر روی پی ا ای منطبق شده اند و شارژ را به طور خودکار  قادر می کند.

سوئیچ پی ا ای برای همه نوع کاربرد مثل سوئیچ های ارزان قیمت غیر مدیریتی از تعدادی درگاه تا واحد های بالای چند درگاهی پیچیده با مدیریت رضایت بخش موجود  هستند.

شارژ

میانه (ویا تزریق کننده پی ا ای) برای اضافه کردن تطابق پی ا ای به اتصالات شبکه ای غیر پی اای استفاده شده است. میانه می تواند برای ارتقاء اتصالات موجود بر روی پی ا ای استفاده شود و می تواند وقتی که در گاه های پی ا ای کم تری نیاز است راه حل متنوعی باشد. ارتقاء هر یک از اتصالات شبکه ای به پی ا ای به سادگی وصل آن از طریق میانه است و با استفاده از سوئیچ های پی ا ای نصب شارژ کنترل و به صورت خودکار صورت می گیرد. میانه به صورت واحد های بالای چند دروازه ای و یا اتصالات یک درگاهی موجود است.

همچنین این امکان ارتقاء ابزار های قدرتی مثل دوربین های آی پی به صورت پی ا ای با استفاده از جداکننده پی ا ای را ممکن می کند. جداکننده پی ا ای به شبکه دوربین مدار بسته نصب می شود و از نیروی پی اای  که به ولتاژ پایین تری برای تطابق با دوربین سیده است، جدا می شود.