مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته HDCVI در مقابل دوربین مدار بسته IP

دوربین مدار بسته HDCVI در مقابل دوربین مدار بسته IP

تعاریف استاندارد قدیمی دوربین مدار بسته SD، دوربین مدار بسته آنالوگ CCTV به کار نمی آیند، مردم احتیاج دارند با تعاریف پیشرفته تر دوربین های مدار بسته HD، دوربین های امنیتی آشنا شوند. دوربین های مدار بسته HDSHI، اتفاقی عظیم در صنعت بود، دوربین های IP از زمان تولید، بدون هیچ مخالفتی تقریبا در تمام فروشگاه های فروش دوربین های مدار بسته HD وجود دارد. دوربین مدار بسته HDCVI، این روزها، معمولا بسیار شناخته شده و مورد خرید می باشند. با این دوربین جدید و تکنولوژی ارتقا یافته در جامعه، توجه افرادی که در گذشته فقط به دوربین های IP توجه می کردند، به جهتی دیگر جلب شد. ترجیحا به این مقاله به عنوان یک مقایسه فکر کنید.

رزولوشن دوربین مدار بسته HDCVI
ما بر اساس رزولوشن های در دسترس شروع می نماییم، شامل تمامی کیفیت های عکس. برای شروع، دوربین مدار بسته HDCVI و دوربین های امنیتی IP هر دو قابلیت ۱.۳ مگاپیکسل (۷۲۰p) و ۲ مگاپیکسل (۱۰۸۰p) را دارند که این ممکن است پایین تر بودن رزولوشن دوربین های HD را نشان دهد، شب و روز بودن آن در کنار دوربین های CCTV آنالوگ مشخص می شود. در این رزولوشن، هر دو عکس در نوع رزولوشن خود درست به نظر می رسند، اما شما باید به شفافیت توجه کنید و میزان صبوت رنگ ها در دوربین های IP. حال، اگر شما هرگز این دو دوربین را کنار هم ندارید، هیچوقت به طور منصفانه متوجه تفاوت آنها نمی شوید.
بعد از ۱.۳ و ۲ مگاپیکسل، دوربین های HDCVI، در جدول،برای ارتقا راحت و قابل دسترس به ۱۲ مگاپیکسل در مقابل دوربین های IP در رده های پایینی قرار دارد. HDCVI نا زمانی که نسبتا نو هستند به خاطر طراحی جدیدشان، دوست داریم بدون شک و تردید در منفعتمان، آنها را داشته باشیم؛ در حالی که در این مقایسه همچنان ۲ مگاپیکسل نیز محدودیتی برای این تکنولوژی تلقی می شود.

دوربین مدار بسته HDCVI در مقابل دوربین مدار بسته IP