مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال ۲

دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال ۲

دوربین  مداربسته بی سیم دیجیتال انتقال سیگنال های آنالوگ صوتی و تصویری می باشد که به عنوان بسته های دیجیتال بر روی فرکانس های رادیویی با پهنای باند بالا کد گذاری می شوند.
مزایا عبارتند از:
محدودۀ انتقال گسترده- معمولا نزدیک به ۴۵۰ فوت (فضای باز˛ خط دید روشن بین دوربین  مدار بسته و گیرنده)
ویدئو و صدا با کیفیت بالا
ارتباط دو طرفه بین دوربین و گیرنده
سیگنال دیجیتال به این معنا است که شما می توانید دستورات و توابع را مانند روشن و خاموش کردن چراغ ها انتقال دهید.
شما می توانید گیرنده های چندگانه را به یک دستگاه ضبط مانند ضبط ویدئویی دیجیتال امنیتی متصل کنید
کاهش صدای پویای ۲D و ۳D چیست؟
تحریف سیگنال یا صدا محصول تقویت کنندۀ اجتناب ناپذیر می باشد. حتی زمانی که در سطح مطلوب کار می کند˛ تقویت کننده های دیجیتال چه در برنامه های کاربردی صوتی و چه در تصویری مقداری صدا ایجاد می کند.
صدای ویدئو می تواند قالب ساکن˛ تیره˛ لک دار˛ مبهم˛ کرک دار˛ بلوک ها رنگ شفاف و دیگر مصنوعات بصری تصاویر دوربین های امنیتی شما را ایجاد می کنند تا نسبت به کریستال شفاف پایین تر به نظر برسند را می گیرند. در نتیجه کاهش صدا یک جنبۀ مهم از طراحی و انتخاب دوربین مدار بسته می باشد. آن حتی همان طور که پیشرفت های فن آوری را نشان می دهد و به مردم توانایی مشاهدۀ تصاویر با وضوح بالاتر و بالاتر را می دهد خیلی مهم تر می شود.
روش های مختلفی در طول سال ها از طریق اجرای سخت افزار و نرم افزار برای تمیز کردن فیلم های تولید شده توسط تکنولوژی مدارهای قدرت کم یکپارچه و دستگاه شارژ همراه سنسورهای ویدئو استفاده شده است. یکی از ساده ترین اشکال کاهش صدا یک فریم را با فریم بعدی مقایسه کرده و هرگونه چیز عجیب و غریب که که در هر فریم ظاهر نشده است را حذف می کند. الگوریتم های پیچیده دقیقا تعیین می کنند که آن چیز عجیب و غریب که حذف شده است چیست. این یک نمونه از کاهش صدای موقتی می باشد.
کاهش صدای موقتی برای تصویر برداری با وضوح بالا کافی نمی باشد به خصوص اگر آن شامل اشیاء در حال حرکت و تصویربرداری نور کم باشد. ۲D-DNR یک شکل از کاهش صدای موقت می باشد و برای کار کردن با تصاویر با نورکم توسعه داده شد. ۲D-DNR برای تمیز کردن پیش زمینۀ یک تصویر بهترین کار را می کند. این می تواند وقتی که شما به عنوان مثال به فیلمدوربین  مدار بسته از یک لامپ خیابان در شب نگاه می کنید ملاحظه شود. منطقۀ نزدیک بهدوربین  مدار بسته پدیدار خواهد شد تا مشخص باشد در حالی که مناطق دورتر ریز ریز پدیدار خواهند شد. اشیاء در حال حرکت همچنین می تواند یک مسئله یک سیستم شدید ۲D-DNR باشد و می تواند تار پدیدار شود یا دنباله های محو را رها کند. حرکت می تواند سیستم ۲D-DNR را گیج کند. ۳D-DNR برای حذف این محدودیت طراحی شده بود.
۳D-DNR کاهش دهندۀ صدای فاصله ای به تکنیک های ۲D-DNR اضافه می کند. این نوع از کاهش صدا پیکسل های در و همان فریم و همچنین فریم به فریم را مقایسه می کند. ظاهر خال دار تصاویر با نور کم حذف کرده˛ حرکت اشیاء را بدون رها کردن دنباله ها اداره می کند و عکس ها را واضح تر و شفاف تر می سازد.
حتی اگر شما به کبفیت عکس زیاد توجه نمی کنید (بعضی از مردم این کار را نمی کننند)˛ یک دلیل دیگر وجود دارد که یک دوربین  مدار بسته با کاهش صدای خوب بخواهید. اگر ضبط ویدئوی دیجیتالی امنیتی در حال ضبط فیلم دوربین های  مدار بسته شما می باشد پس آن صدا را نیز ضبط می کند. صدا وقتی که به ضبط ویدئوی دیجیتالی شما می رسد باعث دو مسئله می شود که شما می خواهید دربارۀ آنها بدانید.
اول˛ صدای ویدئو حجم فایل را پر از باد می کند به دلیل اینکه ضبط ویدئوی دیجیتالی در حال ضبط کردن تصویر به علاوۀ صدا می باشد. یک تصویر شب عمدتا سیاه و سفید که به طور معمول یک فایل کوچک و جمع و جور AVI را ایجاد خواهد کرد که مجبور خواهد بود تمام لکه های تیکه تیکه˛ تار و الگوهای متغیر ناشی از صدا را ذخیره کند. به مرور حجم فایل اضافه می شود و همۀ درایوهای سخت یک فضای ذخیره سازی محدود دارند. آن استعدادی نمی خواهد که ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.
دوم˛ صدای ویدئو می تواند توابع تشخیص حرکت را راه اندازی کند اگر که ضبط ویدئوی دیجیتال قرار است تنظیم شود تا از آنها استفاده کند. این می تواند باعث هشدارهای کاذب شود˛ ایمیل ها را از سیستم اطلاع رسانی خودکار تحریک کرده و مشکلات مربوطه را به وجود می آورد. پلیس که هشدارهای کاذب را فرا می خواند متحیر نمی شوند و این حوادث می تواند منجر به یک لایحه از ادارۀ پلیس محلی شما در موارد استثنایی شود.
مطمئن شوید شما می توانید بالاترین کیفیت دوربین  مدار بسته ها به مشتریان را ارائه دهید قبل از اینکه آنها این مشکلات را داشته باشند. به دست آوردن یک تصویر ویدئویی ضعیف اغلب برای اینکه مردم را مجبور کنند بخواهند یکدوربین  مدار بسته با کیفیت بالا بخرند کافی نمی باشد. اگر اینچنین نباشد˛ برای فضای درایو دیسک سخت بیشتر پرداخت کنید یا سیستم تشخیص حرکت با کیفیت بالا بخواهید که از هشدارهای کاذب که اغلب ذهن آنها را تغییر می دهد اجتناب کنند.
بسیاری از دوربین  مدار بسته های تحت الشعاع از ابتدا با ۳D-DNR همچنین دیگر تکنیک های کاهش صدا مانند کنترل اتوماتیک کاهش تن تطبیقی˛ کاهش نور بالا/شدید و بیشتر ساخته شده اند. فهرست شامل ECL-HD5V ˛ ECL-HD7V ˛ ECL-600HIM ˛ ECL-553SHD و بیشتر می باشد. به یک نمایندۀ فروش امروز تماس بگیرید (32214172) تا لیست کامل را ببینید و قیمت های عمده فروشی را به دست آورید.

دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال ۲