مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته بی سیم یا با سیم؟

دوربین مدار بسته بی سیم یا با سیم؟

دوربین مدار بسته بی سیم بهتری و کاربردی تر است یا دوربین مدار بسته با سیم؟ در این مقاله به این سوال شما پاسخ خواهیم داد. زمانی که دوربین مدار بسته بی سیم را روشن می کنم دسترسی من به اینترنت از سرعت ۱۰۰ Mbps  برای دانلود به سرعت ۰.۴۰Mbps کاهش می یابد. به خصوص این میزان بی استفاده است. همانطور که قبلا اتفاق افتاده است دوربین های امنیتی بی سیم و دریافت کننده های آن بر روی جریان ۲.۴GHz مثل بسیاری از اتصال دهنده های اینترنتی بی سیم در جریان هستند. در نهایت، باید یک دسترس اینترنتی بی سیم خانگی که از جریان جدید ی۵GHz حمایت می کند و جایگزین ابزار اینترنت ی که در دامنه ۲.۴GHz است، شود.  دوربین های بی سیم نیازمند هیچ تنظیماتی برای ایجاد امکان کانال های بی سیم و یا تغییر جریان را نیستند. دوربین های مقاوم در برابرتغییرات  آب وهوایی به ندرت ضد آب هستند

بیشتر دوربین مدار بسته های خارج از منزل و یا مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی در برابر بارش باران خراب می شوند. اگر قصد دارید بیرون از ملک خود و در محیط خارجی دوربین مدار بسته خود را قرار دهید باید از نوع مقاوم آن استفاده کنید.

برای دسترسی به دوربین های خود در زمان مسافرت از دی ان اس پویا استفاده کنید. اگر شما ارتباط اینترنتی منزل شما دارای آدرس آی پی ثابت باشند شما نیاز خواهید داشت تا از سرویس دی ان اس پویا ثبت ناا م کنید و به روتر اینترنت خود برای گزارش هر گونه تغییر در آدرس آی پی در این سرویس را براورد کنید. علاوه بر این، شما برای  تشخیص روتور ها برای تبلیغ در گاه های دسترسی به دوربین ها از راه دور برای کاربردی کردن این ویژگی نیاز خواهید داشت.

به طور کلی دوربین مدار بسته بی سیم محدودیت هایی نسبت به نوع با سیم آن دارد و کاربردد آن بسیار معمولی است و علت اصلی این موضوع این است که ثبات کمتری دارند. البته نوع دیجیتال دوربین مدار بسته بی سیم از نوع آنالوگ آن بهتر و حرفه ای تر است.

پشتیبانی فنی

برای پایان دادن به این مقاله، در همه دوربین هایی که در این جا با هم مرور کردیم دارای حمایت تکنیکی قابل قبولی هستند. در صورت نیاز به پشتیبانی فنیو یا هر گونه سوال با ما در تماس باشید.