مقالات بایمن کالا
دوربین مدار بسته داخل آسانسور

امروزه راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور بسیار معمول و مرسوم شده و آسانسور یکی از مکان هایی است که اکثر افراد تمایل دارند مجهز به دوربین مدار بسته باشد.

ضروری ترین ویژگی دوربین مدار بسته داخل آسانسور مشاهده تمام فضای داخل آن است. از طرف دیگر ویدئوی ضبط شده توسط دوربین مدار بسته باید کیفیت و وضوح تصویر بالایی برای تشخیص چهره افراد داشته باشد. تمام فضای داخل آسانسور با استفاده از یک دوربین مدار بسته که در زاویه مناسبی قرار گرفته قابل رویت است. علاوه بر تمام ویژگی های دوربین های مدار بسته که در سایر امور استفاده می شوند دوربین مدار بسته داخل آسانسور به سبب کوتاه بودن سقف آسانسور و امکان دسترسی و تخریب آن, باید دارای یک محفظه نشکن و قابل جداسازی باشد.

روش اجرای کابل کشی برای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور کار بسیار پیچیده ای است و برای اجرای این قبیل کابل کشی ها باید از نصاب های حرفه ای و تعمیر کاران آسانسور به صورت همزمان کمک گرفت. دقت به مسئله حرکت آسانسور و خم و راست شدن کابل هم مسئله مهمی است چرا که کابل باید از جنسی با عمر مفید بالا انتخاب شود. از آن جایی که نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور دارای این چنین چالش هایی است بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از دوربین های مدار بسته وایرلس برای آسانسور ها استفاده کنند اما به دلیل مشکلاتی مانند باتری, اختلال شده توسط سیستم موبایل و چندین و چند مشکل دیگر استفاده از این نوع دوربین های مدار بسته پیشنهاد نمی شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

دوربین مدار بسته