مقالات بایمن کالا
دوربین مداربسته HDCVI و دوربین مدار بسته IP

دوربین مداربسته HDCVI و دوربین مدار بسته IP

ارزیابی فرم دوربین مداربسته HDCVI

در ۱.۳ و ۲ مگاپیکسل، هردو دوربین مداربسته HDCVI و IP با میزان فرمی به ازدیاد ۳۰ فرم در ثانیه (FPS) برای دستیابی به ثبت زمان واقعی، در دسترس است. شما نیاز دارید که با دوربین های IP با ۲ مگاپیکسل دقت کنید؛ اگر شما واقعا نیاز به ثبت زمان واقعی دارید، باید دقت ویژه ای به میزان فرم دوربین داشته باشید.

نوع کابل و مسیر کابل دوربین مداربسته HDCVI
دوربین های مداربسته HDCVI دوربین های مدار بسته آنالوگ HD هستند و از کابل های قدیمی RG59 استفاده می کنند؛ مخصوصا، از کابل Solid copper RG59 . آنالوگ با داشتن کابل هم محور برای ویدئو، شما همچنین کابل DC برای شارژ را نیز دارید. به منظور اتصال دوربین مداربسته HDCVI به هر دو منبع برق و درایور، شما احتیاج به متصل BNC و پایانه برق DC دارید.دوربین های مداربسته HDCVI دارای قابلیت ضبط باورنکردنی ویدئو تا فاصله ۱۶۰۰ فیت را دارد، اما هنوز در ۳۰۰ فیت احتیاج به برق دارد که می توانید با جعبه تامین برق ۱۲ ولتی DC این کار را انجام دهید.
البته، فاصله با برق، به راحتی می تواند با استفاده از منبع برق ۲۴VAC افزایش داد، اما احتیاج به تبدیل ۲۴VAC به ۱۲vdc برای هر دوربین می باشد.

برای دوربین های IP، شما از کابل های اینترنتی Cat5 یا Cat6 استفاده می نمایید. حتی یکی از این کابل ها نیز کافی است؛ فقط بدانید در زمان حاضر، کابلی بهتر از Cat5 وجود ندارد که بخواهید با آن کار کنید.
از آنجا که اکثر دوربین های IP در حال حاضر PoE (قدرت بیش از اترنت) هستند، تنها چیز دیگری که شما برای اتصال اتصال دوربین خود به شبکه / منبع تغذیه نیاز خواهید داشت متصل کننده های RJ45 است. اگر شما با دوربین های IP که PoE نیستند سروکار دارید ، نیاز به به کارگیری کابلDC اضافی و استفاده از پایانه های قدرت در یک یا هر دو پایانه بسته به منبع تغذیه تان دارید. دوربین بدون PoE به۳۲۸ فوت برای ویدیو و ۳۰۰ فوت برای قدرت محدود می شوند. دوربین های IP PoE به ۳۲۸ فوت برای هم ویدئو و هم قدرت محدود خواهد شد، اما آن می تواند با هر تعداد از ضمیمه ها PoE افزایش یابد تا این فاصله به حدود ۱۰۰۰ فوت برسد.

منبع تغذیه  دوربین مداربسته HDCVI
دوربین مداربسته HDCVI و دوربین های IP بدون PoE به یک منبع تغذیه تنها، و یا جعبه توزیع قدرت نیاز دارند. شما از یکی از پایانه های برق DC برای اتصال کابل DC خود را به منبع تغذیه دوربین ها استفاده خواهید کرد. ، و یا شما به طور مستقیم کابل DC خود را به پایانه های پیچی در جعبه توزیع قدرت خود در صورت وجود متصل خواهید کرد.
دوربین های IP با قابلیت PoE از طریق کابل CAT5e / CAT6 توسط یک سوئیچ شبکه PoE تغذیه خواهند شد. در حالی که برای فراهم کردن توان برای دوربین خود ، سوئیچ شبکه هم برای اتصال دوربین ها به شبکه به کار برده می شود.

ضبط های ویدئو  دوربین مداربسته HDCVI
هر دو نوع دوربین، HDCVI و IP، قادر به ضبط کردن برای ضبط های ویدئویی مستقل هستند. HDCVI با HDCVI DVR جفت می شود، در حالی که IP با NVR جفت می شود. DVR وNVR تقریبا تا آنجا که ساخت و متعلقات اهمیت دارند، به شکل یکی هستند. تفاوت بین آنها این است که چگونه دوربین شما ممکن است به آنها متصل شوند.
با یک سیستم HDCVI، کابل هم محور شما به درستی در پشت DVR متصل خواهد شد. سیستم های دوربین مدار بسته  IP می توانند این روش راه اندازی تقلید کنند، اما تنها در صورتی که NVR دارای پورت PoE در پشت آن باشد. جایگزین آن برای اتصال همه دوربین های خود و NVR به یک سوئیچ شبکه قبل از اتصال آن به شبکه شما (روتر / مودم) است. در این نقطه، دوربین ها و NVR شما بر روی یک شبکه خواهند بود، اما حالا دیگر دوربین های شما باید به صورت دستی به NVR با استفاده از رابط کاربر گرافیکی (GUI) اضافه شود. این نیز به معنی نیاز به استفاده از ابزار پیکربندی IP قبل از پیکربندی هر یک از دوربین های IP خواهد بود.

تفاوت هزینه  دوربین مداربسته HDCVI با IP

می دانیم این جایی است کار در حال به پایان رسیدن است، اما برای بسیاری از ما، این جا جایی است که تازه کار شروع می شود. واقعیت ساده این است که با وجود اینکه هزینه های دوربین های IP به طور قابل توجهی حذف شده است،اما دوربین های مداربسته HDCVI هنوز هم ارزان تر هستند. این یک موضوع بسیار گرم برای بحث کردن در میان حرفه ای ها است. اما همانطور که گفتیم، منصفانه، منصفانه است. نه تنها این دوربین ها ارزان تر هستند، بلکه HDCVI DVR ها حتی از NVR های مورد نیاز برای دوربین های IP نیز ارزان تر هستند، البته این بار نه به طور قابل توجهی. شما ممکن است صد دلار برای هر دوربین با تعویض به HDCVI ذخیره و پس انداز کنید اما هنگامی که به گران قیمت ترین مورد خود یعنی ویدئو رکوردرها می رسید، تنها ۱۰۰ دلار در کل پس اندار خواهید کرد
کابل ها و اتصالات که در گرو دوربین های IP هستند. کابل Cat5e به راحتی کمتر از نصف قیمت کابلRG59 مس جامد است ; فقط در نظر داشته باشید که RG59 در بیرون قیمت گذاری می شود درحالی که بسیاری از کابل CAT5e این طور نیستند. علاوه بر آن،قیمت اتصالات RJ45 حدود سی سنت در هر قطعه است در حالی که در دوربین مداربسته HDCVI اتصالات BNC برای یک تا سه دلار در هر اتصال و پایانه های قدرت در حدود دو دلار برای هر مورد می باشد.

جمع بندی  دوربین مداربسته HDCVI و IP
هیچ کس به اینجا نمی آید که بگوید کدام بهتر است. در این مورد، ما فقط احساس می کنیم که این مهم تر است که مردم برخی از تفاوت های اساسی را بشناسند تا تصمیم بگیرند که آیا دوربین مداربسته HDCVI یا دوربین IP برای آنها مناسب است. ما هنوز با ویژگی ها و جزئیات هریک را کاری نداشته ایم، اما … به زودی؟ فراموش نکنید که به شما فرصت بی نظیر استفاده از هر دو نوع دوربین را به طور همزمان در یک سیستم دارید اگر شما قصد استفاده از یک DVR Tribrid را داشته باشید. شما می توانید در اینجا می توانید بیشتر راجع به ترکیب هیجان انگیز جدید DVR / NVR بخوانید.

دوربین مداربسته HDCVI و دوربین مدار بسته IP